Subject: Korteriomandi- ja korteriühistuseadus (lühend - KrtS)
From: "Kaidi Reinhold" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 3 Sep 2024 16:51:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kust võiks leida infot, millistele elamutele antud seadust kohaldatakse?

Kas paarismaja läheb ka selle alla? Tehniliselt on tegemist ju omaette
sissepääsude ja oma katusega hooneosaga.

Kas paarismaja tuleb EHRis registreerida kui kahe korteriga elamu?

Lugupidamisega

Kaidi Reinhold

Projektijuht

Parim Disain OÜ

Tõusu tee 15, Soinaste küla

Kambja vald 61709

Tel. 53 455 311

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.parimdisain.ee/> www.parimdisain.ee

Facebook/ <https://www.facebook.com/profile.php?id=100087783234844>
ParimDisain

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-posti sõnum ja selle manused on
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine  on
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või
te pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle
manustega oma arvutisüsteemist. Igasugune käesoleva e-posti sõnumi
levitamine kolmandatele isikutele saatjaga kooskõlastamata on keelatud.